Semináře o výživě
Semináře o výživě
Semináře o výživě
Semináře o výživě
Semináře o výživě
Semináře o výživě
Semináře o výživě

Enervit jako specialista na výživu pro vytrvalce dbá i na vzdělávání cyklistů, běžců, triatlonistů, běžců na lyžích i dalších vytrvalostních sportovců. Proto pořádáme semináře o výživě ve sportu napříč Českou republikou a od roku 2020 vám postupně nabízíme i on-line semináře. Ty si můžete prohlédnut níže. A také zde najdete termíny seminářů, které v průběhu roku pořádáme. Chcete-li uspořádat seminář například i ve vašem sportovním klubu, dejte nám vědět na poradna@enervit.cz.

 

KALENDÁŘ SEMINÁŘŮ 2024

  • ÚNOR: Jak se připravit na závod aneb výživové vychytávky 
    Tématem semináře bude, jak se správně připravit na závod po stránce výživy. Ať už v době před závodem nebo na dobu během něj a po něm. Po stránce obecné i sportovní výživy. Bude řeč o Jizerské 50, která startuje 8. 2., ale naše tipy se budou týkat přípravy prakticky na jakýkoli závod, takže seminář je určený i pro všechny sportovce. 
     
  • BŘEZEN: Sportovní výživa u dětí
    19. 3. 2024 od 17:00; na seminář se stačí přihlásit vyplněním registračního formuláře ZDE.

    Co všechno sportující mládež ne/může a co by ne/měla dělat a jíst. Existují pro děti nějaká omezení? Na co v této věkové kategorii klást důraz? Probereme obecný jídelníček i sportovní výživu, pobavíme se také o výživě během turnajů, které jsou v dětských kategoriích časté. Tohle je téma, na které se často ptáte, tak si nenechte ujít náš seminář!
  • DUBEN: Večerní sportování s cílem hubnutí.
    O večerním sportování už jsme v našich seminářích mluvili, ale se zaměřením na růst výkonnosti. Padla i otázka, co kdyby chtěl člověk hubnout. A protože by dost věcí bylo jinak, podíváme se na večerní sportování i z jiného úhlu pohledu než loni.
     
  • KVĚTEN: Cola, banán, čokoláda, pivo. Ano, nebo ne? 
    Často jsou tyto věci součástí bufetů na závodech a často je sportovci sami při sportu konzumují. Je to špatně, nebo správně? Jaký je jejich přínos a stinná stránka? Co se hodí a co ne z pohledu fyziologie a sportovního výkonu? Rozebereme to nejčastější a necháme prostor i pro vaše dotazy.
     
  • ČERVEN: Rozdíl ve stravovací přípravě na tréninky podle druhu sportu 
    Potřebuje v oblasti výživy něco jiného běžec a hokejista? A co sprinter a maratonec? Rozebereme si typy sportů a specifikujeme hlavní potřeby organizmu při daném sportu - před, během a po výkonu. Co mají společného a co je odlišné? Má vůbec cenu to řešit? Pokusíme se odpovědět na základě fyziologických zákonitostí.


KALENDÁŘ SEMINÁŘŮ 2023

  • červen: Jak naučit tělo pálit tuky - 19. 6. 2023 (záznam níže)
  • červenec: Ranní sportování nalačno - 25. 7. 2023 (záznam níže)
  • září: Jak, čím a proč doplňovat energii během závodu - 11. 9. 2023 (záznam níže).
  • září: Hubnutí a růst výkonnosti - 19. 9. 2023 (záznam níže).
  • říjen: Večerní sportování a stravování - 24. 10. 2023 (záznam níže).
  • listopad: Kdy přijímat vitaminové doplňky stravy u vytrvalostních sportovců - 21. 11. 2023 (záznam níže).
  • prosinec: Jaké množství sacharidů brát během sportu - 19. 12. 2023 (záznam níže). 


ON-LINE SEMINÁŘE - záznamy

 

Jak se (nejen) výživou připravit na závod?

Online seminář z 5. 2. 2024:


 

Kolik sacharidů přijímat během sportovního výkonu?

Online seminář z 19. 12. 2023:

 

Vitaminové doplňky u sportovců

Online seminář z 21. 11. 2023:

Večerní sportování a stravování

Online seminář z 24. 10. 2023:

Hubnutí a růst výkonnosti - jde to skloubit?

Online seminář z 19. 9. 2023:

 

Jak, čím a proč doplňovat energii během sportu

Online seminář z 11. 9. 2023:

Ranní sportování nalačno

Online seminář z 25. 7. 2023:

 

Jak naučit tělo pálit tuky

Online seminář z 19. 6. 2023:

 

ADAPTACE jako princip růstu výkonnosti

1. část - o adaptaci a regeneraci


2. část - o adaptaci, energetických systémech a výživě během tréninku či závodu

 

 

NUTRIČNÍ HODNOTY - jak je číst a jak jim porozumět

 

Spoléháme na enervit

VZDĚLÁVEJTE SE